Heb je geen verwarming, warmtapwater of koeling?

Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!

Voordat je ons zo meteen belt om de storing door te geven, wil je eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen in jouw woning zit of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor je oplossen.

Wanneer meld je een storing?

Voordat je ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in jouw wijk.

En controleer ook of iemand uit je buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kan je op de site de voortgang van de storing volgen.

Heb je geen acute storing of een vraag over het systeem? Dan mag je ons ook mailen op klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Voor andere vragen kun je ons bellen op 0344-750 276 of mailen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl .

Snelheid

Natuurlijk pakken we je storingsmelding zo snel mogelijk op, urgente storingen eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

 

Laatste nieuws

Tarievenblad 2021

Afgelopen week heeft het ACM de tarieven voor 2021 (per 01-02-2021) vastgesteld. Dit betreft de tarieven voor vastrecht en verbruik van warmte en warmtapwater. Naar aanleiding van deze vaststelling hebben wij onze tarievenblad geupdate. Het tarievenblad per 01-02-2021...

Lees meer
Vraag & antwoord omtrent uw (jaar)afrekening

Vraag & antwoord omtrent uw (jaar)afrekening

Wij hebben naar aanleiding van de (jaar)afrekening diverse vragen ontvangen. Omdat wij denken dat de vragen en antwoorden voor iedereen relevant zijn, plaatsen wij de vragen en antwoorden ook graag op deze pagina. Waarom krijg ik de (jaar)afrekening ineens van...

Lees meer